29 de desembre 2008

Ja estic ací!

Avui he començat a funcionar com a fruiteria. Avui m'han omplit de productes, han posat la cambra frigorífica en marxa i han entrat els primers clients!

Ha vingut algú de família, però també del veïnat. Espere anar coneixent-vos i atinant els vostres gustos.



Què vos sembla? Tinc un poquet de tot.

Vos recomane especialment unes pinyes fantàstiques i grans, per a menjars familiars i algun dijuni de manteniment, dels que fan falta estos dies de fartera nadalenca.



Les carxofes també estan molt bones i a bon preu.











I per supost, tinc raïm per a la nit de cap d'any!
Però no ha volgut posar-se per a la foto. Passeu a vore'l!

2 comentaris:

  1. Salut Fruteria resalà!
    Mira que han arribat lluny les noves tecnologies; una fruteria escrivint a internet! Això és massa per a la carabassa! I nosaltres, les persones humanes, estem més verdes que una ceba. Aquest món és la pera! Bé espero que et mantinguen neta, polida i fresqueta per a que cuides bé dels teus productes. Aquesta serà la base de la teua supervivència.
    Ànims que la processó és molt llarga i el ciri molt curt!

    ResponElimina
  2. Què xulo! encara no t'he anat a visitar, però ja em consta que has nascut amb "carinyet". Com deia l'àvia d'aquell: la il·lussió és tot!
    Espere moltes receptes, les tradicionals sobretot, i que aviat us pogueu pujar al carro de substituir el plàstic per cistelles o bosses de tela. I que poseu un parking per a bicis a la porta, i que tingueu productes de comerç just, i que feu cursos de cuina cassolana i barata, i que... ui, que m'enfile... Què xulo!

    ResponElimina